Klon Cihaz İşlemleri
KLON CIHAZ
IMEI klonlanması (Kopyalanması) durumunda ne yapabilirim?
IMEI bilgisi başka cihazlara kopyalanmış olan cihazlar, cihaz sahibi olduğunu belgeleyen kişi tarafından sadece Tek hatla eşleştirilmek suretiyle kullanıma açılmaktadır.
IMEI Numaranınızın klonlanması durumunda lütfen aşağıdaki adımları takip edin.
Sorgulama sonrasında nasıl bir yol izleyebilirim?
- Kayıt bulunamadı: Bu sonuç cihazınızın yurt dışı veya henüz kayıt altına alınmamış bir cihaz olduğunu ifade eder. Bu durumda IMEI kayıt işlemlerini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
- Kayıtdışı olduğu tespit edilen IMEI: Kayıtdışı bilgisine ulaştığınız durumda cihazınızı satın aldığınız firmaya başvurunuz.
- IMEI numarasının başka cihaza kopyalandığının tespit edildiği durumda:
Not: Satın almış olduğunuz ürün garanti belgesi üzerinde yer alan ithalatçı bilgilerinden ilgili firmaya da ulaşabilirsiniz.
Değerli müşterimiz, gerekli tanımlamaların sağlanması için aşağıda belirtmiş olduğumu evrakların görsellerini tarafımıza mail aracılığıyla ulaştırmanız gerekmektedir.
Evrakların tarafımıza eksiksiz bir şekilde ulaşması durumunda, başvurunuz oluşturulacaktır. Başvuru ile ilgili gelişmeler tarafınıza Mail ve SMS aracılığıyla iletilecektir.
- Kimlik fotokopisi (Ön ve Arka)
- Telefona ait fatura görseli (Fatura üzerinden IMEI numarasının yer alması gerekmektedir.)
- IMIE klon taahhütnamesi
IMEI klon taahhütnamesine link üzerinden ulaşabilirsiniz.
(Link çalışmazsa link yazısı üzerine sağ tıklayıp Bağlantıyı Farklı Kaydet butonuna basınız )
Belirtmiş olduğumuz evrakları yasal@sar.com.tr mail adresine iletmeniz gerekmektedir.
Genişletmek için tıklayınIMEI numaranızın GSM hattı ile eşleşip eşleşmediği link üzerinden sorgulayabilirsiniz.